Rippikoulun toteutus etätyöskentelynä

Tämänhetkisen koronatilanteesta johtuen, kokoontumisia on rajoituettu kuuteen (6) henkilöön. Vaikka nuorten harrastustoiminnassa ja rippikoulussa kokoontuminen on mahdollista tietyin turvatoimin, on rippikoululaisten suuren määrän vuoksi rippikoulunsa muuallakäyvien kotiseurakuntaan tutustumisen osuus päätetty viime vuoden tapaan toteuttaa etänä.

Tältä sivulta löytyy kaikki kotiseurakuntaan osallistumisen suorittamiseen tarvittava materiaali. Opetuskokonaisuudet koostuvat videoista, sekä itsenäisistä tehtävistä. Sivuilta löydät osiosta vastaavan työntekijä yhteystiedot, joihin voit olla yhteydessä, jos tehtävien tekemisessä tai palautuksessa on ongelmia. Tehtävien palautus hoidetaan sähköpostitse. Koitamme tehdä rippikoulustasi niin antoisan, kuin se näissä olosuhteissa on mahdollista.

Aloita tehtävien tekeminen katsomalla video "ohjeet" -välilehdestä.

Terveisin Tyrnävän seurakunnan työntekijät