Rippikoulunsa muualla käyvät

Nämä tehtävät vastaavat rippikoulurallia, jumalanpalvelusta sekä diakoniapalvelutehtävää.

Ylävalikosta löydät kuusi esittelyä seurakunnan työaloista, ja niihin liittyvät tehtävät. Esittelyt koostuvat yhdestä tai kahdesta videosta, sekä niihin liittyvistä tehtävistä. Tehtävät koskevat: diakoniatyötä, kirkkoa, lähetystyötä, musiikkia, nuorisotyötä, ja jumalanpalvelusta.

Palauta tehtävät sunnuntaihin 11.4. mennessä. Sähköpostilla joka löytyy jokaiselta tehtäväsivulta. Muista nimetä sähköposti osoitteella "rippikoulutehtävä".

Kaikki tehtävät tehtyäsi hyväksytysti, saat todistuksen rippikoulun kotiseurakuntajakson suorittamisesta, jonka toimitat oman rippikoulusi järjestäjälle. Poikkeusoloista johtuen todistukset toimitetaan postin välityksellä.

Riparilaisia kirkossa
Riparilaiset rentoutuvat kirkossa urkujen soittoa kuunnellen.