virsinumeroita

Musiikkityön kuulumisia

Kuorotoiminta

KUOROT KÄYNNISTYVÄT

Seurakunnan molemmat kuorot ovat leppoisia mutta tavoitteellisia ryhmiä, joiden päätehtävä on avustaa jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Harjoituksiin osallistutaan säännöllisesti viikoittain. Toimintaan sisältyy laulukoulutusta ja mm. yhteisiä retkiä. Lisää tietoa saa johtajilta.

Tervetuloa entiset ja uudet laulajat mukaan kuoroihin!

LAPSIKUORO:

Harjoitus keskiviikkoisin klo 17–18 srk-talon salissa
Lisätiedot: kuoronjohtaja Heinituuli Holopainen, p. 040 368 5754, heinituulih(at)gmail.com

CAPELLA:

Aikuisten neliääninen sekakuoro. Ei tarvita kuorokokemusta tai nuotinlukutaitoa. Tervetuloa tutustumaan toimintaan!

Harjoitus keskiviikkoisin klo 18.15–19.45 srk-talon salissa
Lisätiedot: kuoronjohtaja Salla Kujala, p. 044 737 2613, salla.kujala(at)evl.fi

Kehitteillä

PROJEKTIKUORO TYÖIKÄISILLE

Suunnitteilla on perustaa projektiluontoinen neliääninen sekakuoro (SATB), joka valmistaa kuoro-ohjelmistoa nopealla aikataululla. Kuorolaiselta edellytetään auttavaa nuotinlukutaitoa ja itsenäistä stemman opiskelua. Yhteisharjoituksissa keskitytään yhtenäisen soinnin tavoitteluun. Kuoroon tullaan koelaulun kautta. Aikataulu ja sisältö tarkentumassa. Ilmoittaudu TÄÄLTÄ PROJEKTIKUOROON.

Harjoitusaikataulut tarkentuvat.
Lisätiedot: kuoronjohtaja Salla Kujala, p. 044 737 2613, salla.kujala(at)evl.fi

NUORTEN BÄNDITOIMINTA

Suunnitteilla on perustaa nuorten bänditoiminta, jossa keskitytään Nuoren seurakunnan veisukirjaan ja virsikirjaan rennolla otteella bändisoittimin. Tarkoituksena on harjoitella arkisin iltapäivällä, ja tavoitteena on valmistaa säestyksiä jumalanpalvelustilanteisiin, etupäässä nuorten messuihin.

Lisätiedot: kanttori Salla Kujala, p. 044 737 2613, salla.kujala(at)evl.fi
Ilmoittaudu TÄÄLTÄ NUORTEN MUSIIKKITOIMINTAAN

Jumalanpalveluselämä

MUSIIKKIAVUSTUSTEHTÄVÄT

Tule rohkeasti mukaan musiikin palvelutehtävään osaksi Tyrnävän seurakunnan jumalanpalveluselämää! Jumalanpalvelukset ovat koko seurakunnan yhteisiä juhlahetkiä. Tyrnävän seurakunnan strategiassa sanotaan näin: "Jokainen seurakuntalainen on osallinen: heidän lahjoistaan, osaamisestaan ja aloitteellisuudestaan seurakunnan elämä rakentuu."

Siispä ILMOITTAUDU TÄSTÄ MUSIIKKIAVUSTUSTEHTÄVIIN

Lisätiedot: kanttori Salla Kujala, p. 044 737 2613, salla.kujala(at)evl.fi

LISÄÄ YLEISTIETOA jumalanpalveluksen musiikista.

”Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana;
opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa,
psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla,
veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.”

Kol. 3:16

kanttori

Musiikkityön vastuuhenkilö. Kuorotoiminta, konsertit, musiikkitilaisuudet (Vapaapäivät yleensä ma ja ti)