Leikkiateria

Lapsille ja lapsiperheille

Seurakunnan lapsityön toiminta-ajatus perustuu Jeesuksen antamaan kaste- ja lähetyskäskyyn (Matt. 28:20). Sen mukaan seurakunnan ja vanhempien tulee antaa kasteopetusta lapsille. Lapsityö on keskeisesti kristillistä kasvatustyötä.

Lapsille ja perheille järjestetään kerhoja, retkiä, tapahtumia ja muuta toimintaa. Ajankohtaiset tiedot lapsille ja perheille suunnatusta toiminnasta löytyvät tapahtumakalenterista.

Lisäksi tapahtumista tiedotetaan päiväkerhoissa. Myös Rauhan Tervehdys -lehdessäLinkki avautuu uudessa välilehdessä on ajantasaista tietoa päivä- ja perhekerhoista sekä muusta toiminnasta.

Syksyn 2024 päiväkerhoon ilmoittautuminen on auki 20.5.–23.8.2024.
Ilmoittaudu täällä: Ilmoittautumislomake

Päiväkerhoon voi ilmoittautua vuosina 2019-2020 syntyneet lapset, ja vuonna 2021 syntyneet lapset varasijalle.
Vuonna 2021 syntyneistä etusijalla on kerhoon ilmoitettujen lasten pikkusisarukset.

Kerho kestää 2-2,5 tuntia ja kokoontuu kerran viikossa. Ryhmän minimikoko on kuusi (6) lasta. Kerhot alkavat syyskuussa.

keltaisella pohjalla tietoa päiväkerhoon ilmoittautumisesta, kuva auringonkukasta