RIPPIKOULUUN ILMOITTAUTUMINEN ON PÄÄTTYNYT! Rippikouluryhmien ryhmäkohtaiset ja ajantasaiset aikataulut saa ryhmien työntekijöiltä. Alla oleva aikataulu on voinut syyskuun 2023 jälkeen muuttua.

TERVETULOA RIPPIKOULUUN!

Tänä syksynä aloittavat rippikoulun vuonna 2009 syntyneet nuoret. Rippikoulu on elämänkoulu, jossa tutustutaan kristilliseen uskoon ja pohditaan, millaista on elää kristittynä. Rippikoulu on monelle kokemus, jota muistellaan ilolla vuosienkin jälkeen. Siksi olet sydämellisesti tervetullut rippikouluun!

RIPPIKOULUUN ILMOITTAUTUMINEN

Tyrnävän seurakunnan rippikouluun ilmoittautuminen koskee Tyrnävällä ja muualla rippikoulun käyvää. Lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet ennen ilmoittautumista. Ilmoittautumislomakkeet aukeavat tiistaina 5.9. Ilmoittautumislomake sulkeutuu ja ilmoittautuminen päättyy tiistaina 12.9.

HUOM! Rippikoulu-uudistuksen myötä emme käytä enää rippikoulukorttia johon nuoret keräisivät itsenäisesti käyntejä ja merkintöjä. Kaikki käynnit rippikouluun liittyen tehdään ryhmänä.

TYRNÄVÄLLÄ RIPPIKOULUN 2023–2024 KÄYVÄT:

Rippikouluryhmiä on tulevana vuonna neljä. Talvirippikoulun leirijakso toteutetaan päiväleirinä Tyrnävän seurakuntatalolla, kesän ryhmien leirit kesäkodilla. Rippikoulujaot ilmoitetaan henkilökohtaisesti tekstiviestinä vanhemman ja nuoren ilmoitettuun numeroon viikolla 39. Rippikouluryhmien kokoa rajoittavat turvallisuuteen liittyvät säädökset sekä tilojen majoituskapasiteetti. Ryhmien muodostamisessa toiveet ajankohdan ja kavereiden suhteen huomioimme parhaamme mukaan. Kannattaa kuitenkin varautua siihen, että kaikkia toiveita emme pysty täyttämään. Vuonna 2009 syntyneiden ikäluokka on suuri. Pohdi huoltajan kanssa tarkasti, voisitko laittaa ilmoittautumislomakkeeseen ehdolle myös kolmannen vaihtoehdon omaksi rippikouluryhmäksesi.

Rippikouluryhmien aikataulut

Rippikoulun suorittaminen edellyttää osallistumista kaikkiin kokoontumisiin.

Rippikouluun osallistuminen on maksutonta.

ILMOITTAUTUMISLOMAKKEEN TÄYTTÄMISESTÄ

• Lomake tulee täyttää huolellisesti huoltajan kanssa.
  • Tyrnävällä rippikoulun käyvät täyttävät eri lomakkeen kuin muualla rippikoulun käyvät.
  • Seurakuntatalolla olevissa kokoontumisissa tarjotaan pääsääntöisesti välipala/ruoka. Muistathan siis tarkoin täyttää kohdan, jossa kysytään ruoka-aineallergioista ja erityisruokavalioista.
  • HUOM! Tyrnävällä rippikoulun käyvät! Valitse kaksi itsellesi sopivaa vaihtoehtoa neljästä vaihtoehdosta. Jos mahdollista, lisää myös kolmas vaihtoehto. Kohtaan ”Perustelut ryhmätoiveelle” kirjoitetaan ne erityiset syyt, jonka vuoksi haluat tulla valituksi ko. ryhmään.
  • HUOM! Tyrnävällä rippikoulun käyvät! Kaveritoiveet pyydetään ilmoittamaan kaverikoodin avulla. Samaa koodia voi käyttää kahdesti. Kaveruksista ensimmäisenä ilmoittautuva voi antaa kaverikoodin ihmisille, joiden toivoo tulevan saamaan ryhmään. Ilmoittautuessa, lisää saamasi kaverikoodi sille varattuun kenttään, jolloin ohjelma linkittää ilmoittautumiset yhteen. Ilman kaverikoodia esitetyt toiveet eivät välttämättä tule suuren ilmoittautujien määrän vuoksi huomioiduksi. Katso ohje vielä päivänavausvideolta!
  • Onnistuneesta ilmoittautumisesta tulee ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen viesti.

Lomakkeen tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti!

OLLAAN YHTEYDESSÄ

Rippikoulusi aikana olet tervetullut kaikkeen seurakunnan toimintaan. Tietoa erityisesti nuorille järjestettävästä toiminnasta saat seurakunnan Instagram-sivuilta (@perunaisoset) ja nettisivuilta (www.tyrnavanseurakunta.fi). Voit myös kysyä tietoja toiminnasta ja rippikoulusta työntekijöiltä sähköpostilla, puhelimitse, tekstarilla tai WhatsApp-sovelluksella.

Rippikoulutyön vastuuhenkilö on nuorisotyönohjaaja Johanna Aho-Vinkka, p. 044 737 2632, johanna.aho-vinkka@evl.fi.

Rippikoulutyöntekijöiden yhteystiedot löytyvät tältä sivulta.

KEHITYSVAMMAISTEN JA MUIDEN ERITYISRYHMIEN RIPPIKOULUN SIVUILLE LÖYDÄT TÄSTÄ

MUUALLA RIPPIKOULUN KÄYVIEN SIVUILLE LÖYDÄT TÄSTÄ