Lapsi ikkunassa

Varhaisnuorten toiminta

Varhaisnuorille

Toiminnassa halutaan synnyttää kokemuksia yhdessä tekemisestä, toisten huomioon ottamisesta ja ilosta kuulua johonkin porukkaan, joka on turvallinen ja tärkeä. Kerhoissa ja leireillä leikitään, askarrellaan, tehdään luontoretkiä ja puuhataan kaikkea muuta kivaa yhdessä. Jokaiseen juttuun kuuluu myös hiljentyminen hartaushetkeen yhdessä toisten kanssa.

Ilmoitukset varhaisnuorten tapahtumista, retkistä, puuhapäivistä ja muista näet tältä sivulta, Tyrnävän seurakunnan Facebookista ja koulujen ilmoitustauluilta.

Varhaisnuorten kerhot toimivat viikoilla 4-9 ja 11-19. Talvilomaviikolla 10 ei ole kerhoja.

Kerhokalenteri kevät 2024

klo 18-19

Tyrnävän seurakuntalo

Ilmoittautuminen kerhoon tästä linkistä

Linkin takaa näet lisätietoa kerhoista avaamalla "Vaihtoehtojen tiedot" -valikon.

TUU MUKAAN KERHOON!

Hauskaa yhdessäoloa, leikkimistä, ulkoilua, hartaus, askartelua, aarteenetsintää, lautapelejä ja vaikka mitä muuta. Kerhoja ohjaavat nuoret koulutetut kerhonohjaajat sekä varhaisnuorisotyönojaaja Minna Virtanen. Tuu mukaan seurakunnan kerhoon!

Puuhakerhoissa on monipuolisesti viikottain vaihtuva ohjelma, askertelua, leikkejä, pelejä, ulkoilua, kokkailua jne.

Teemakerhoissa pääpaino on teeman mukaisella toiminnalla, mutta kerhoissa voidaan myös askarrella, leikkiä, ulkoilla jne.

Olkkariin lapset voivat tulla suoraan koulusta. Tarjolla on pientä välipalaa. Olkkarissa saa tehdä läksyjä, leikkiä, pelata ja oleskella vapaasti. Osa ajasta on ohjattua askartelua, kokkailua tai muuta yhteistä tekemistä.

Nuorten iltakirkot ovat nuorille suunnattuja jumalanpalveluksia, jotka ovat kaikille avoimia. Perheet ja varhaisnuoret ovat lämpimästi tervetulleita nuorten iltakirkkoihin!

Kaikissa kerhoissa vietetään pieni hartaushetki.

lautapelejä seurakunnan varhaisnuorten kerhossa kouluikäisille

Tartuntatautien ehkäisemiseksi

• Tule kerhoon vain terveenä.
  • Saapuessa ja lähtiessä pese kädet/käytä käsidesiä.
  • Yski ja aivasta hihaan.
  • Kerhoissa maksimiosallistujamäärä 15 henkilöä, kokkikerhoissa 10.